close
DVN (Divana Nurture Spa) SPA

:23/06/2007
:4:00pm~7:00pm(3hrs)
:2(唐生&唐太)
:3950*2(再9折)=THB7110(約HKD900一位)
    去依度download coupon
http://www.thailandfans.com/relax20051021.html

SPA:
Intimate Elegance          
Pepper Berries Foot soak / Body Brush & Carnation Oil Cover /
Aromatic Steam / Body Scrub & Body Mud à la carte /
Aromatherapy Body Massage / Floral Milky Bath          

:
去BKK之前(我自己預1星期),上依個WEB SITE BOOKING
http://www.divana-dvn.com/spa_nurture_home.html

RECONFIRM:
收到DVN的e-mail,send番俾佢reconfirm

,:Divana Nurture Spa
by DVN international Co., Ltd.
8 Sukhumvit 35, North Klongton,
Wattana, Bangkok 10110 THAILAND.
Tel. +66 (0) 2261 4818-9

:
搭BTS到Phrom Phong EXIT 1
向前行,路口轉右,再行約5分鐘,右手邊







建議搭BTS,因Sukhumvit依區成日塞車,
我去咁多次塞咁多次


過程:
一入門口,會有位Reception帶你去入面的屋,
會經過一個花園,環境好似hk九龍塘D house咁.


(借咗2張哥d相.THANKS!)

入house之前要除鞋,跟Reception住姐姐會有2柸茶+濕毛巾俾你
亞唐生口渴就大啖飲,食住見佢面容扭曲,
佢話薑茶….唔怪之得…佢平時好憎薑味…
笑得我,我就覺得幾好飲
環顧四周,十分清潔乾淨,氣味清幽氛芳,有柔和音樂聲,
心情十分Relax


跟住會confirm你book o既package.
稍候1min.有位Reception姐姐往個盤來,
俾磨沙同埋按摩油俾你揀,
了解客人需要
過程係跪係度,笑容甜美,聲線柔


STEP1:
先揀磨沙(有6種),
先了解客人皮膚種類,再詳細解釋每種成分,好處,適合皮膚,
STEP2:
跟住揀按摩油,(有4種)
會每種搽少少上你隻手俾你試,
亦會詳細解釋每種成分,好處,功效…
STEP3:
問你按摩時需要力度(大,中小)
STEP4:
特別需要按摩位置(e.g. shoulder)
STEP 5:
需要小心部位
(以上過程係第一個我覺得dvn貼心服務)


完成後等上room,會問你需唔需要去Washroom,
咁啱我要去, Reception姐姐會帶住你去,跟住你步伐,
每到一D樓梯位會提醒你小心
(以上過程係第二個我覺得dvn貼心服務)


跟住上房,我o地間房o係二樓,
入到去, Reception姐姐會講一講步驟
身一次,換上dvn提供綿質底褲,
有衣櫃及有夾萬俾你鎖貴重物品
穿上浴袍後可用搖鈴通知spa嬸嬸,
















spa嬸嬸入來後會叫你坐低,幫你洗腳,
跟往叫你除浴袍及上床,
為免你尷尬,佢會用毛巾幫你遮往你body唔俾對面床睇到,
接看開始磨沙,你會FEEL到d磨沙度微暖
完全唔會凍親你
(以上過程係第三個我覺得dvn貼心服務)


磨沙完會用布包住你約15mins
跟住我入Bath room焗10mins 桑拿,
原來Bath room=桑拿房
完成桑拿後沖身,
出到去spa嬸嬸準備凍茶及6粒超圓密瓜粒俾我.


食完後開始按摩,
過程超舒服,力度夠(我揀stong),
spa嬸嬸每當按完某一個部位會立即用布番,免你涼,
當按正面時會用毛巾蓋住你雙眼,超紐心
柔和music襯托下差d


按摩完成後,就開始玫瑰花辦牛奶浴,

(以下圖是放緊水,實際係好滿的)

spa嬸嬸會缸邊放2柸入凍茶俾你飲
wah,D 玫瑰花辦多到,d牛奶浴滑到.
約15mins就起身沖身換衫落番大堂
當然咁舒服一定俾tips spa嬸嬸


以為完結,原來到大堂仲有切得好靚芒果及2柸茶俾你
我用9秒9時間食.
跟住理單離開


後記:
bkk ,試過Rainspa, Let’s relax,Bodytune等,
需然DVN最貴個間,但一分錢一分貨,
整體亦最好,合高要求朋友

arrow
arrow
    全站熱搜

    CherryTsui 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()